Jumaat, 6 April 2018

Shaklee Seberang Jaya : Atasi Masalah Sembelit Anak Dengan Meal Shake

Shaklee Seberang Jaya : Atasi Masalah Sembelit Anak Dengan Meal Shake

Korang pernah tak tengok budak2 sembelit? Kesian kan..tengok anak2 meneran..kadang2 sampai bedarah najis dorang 😭😭

Saya sendiri pernah alami di mana anak saya sendiri menghadapi masalah sembelit tapi beberapa tahun yang lalu.. memang boleh menangisss..kesian tengok raut wajah anak yg menahan kesakitan 😭😭

Kini, Alhamdulillah tiada lagi selepas dia mengamal selalu minum mealshake perisa ala2 aiskrim vanila.. Syukur Alhamdulillah.. bukan itu aje tau..sebenarnya byk lagi khasiat meal shake nie tau 😚

Jom saya share sket tentang MealShake nie

Mealshake merupakan supplemen yang mempunyai nutrisi yang lengkap untuk anak-anak yang sedang membesar..

Dengan pengambilan secara konsisten mealshake mampu menambah selera makan anak anda serta memperbaiki tahap kesihatan anak anda..

Jika anak anda 👇

🌸Kurang berat badan

🌸Picky eater

🌸Kerap demam/batuk

🌸Sembelit

🌸Kurang selera makan

🌸Lemah

Saya cadangkan anda memberi mereka mealshake sebagai supplemen harian.. Best kan? Jom beri pada anak kesayangan kita 😘

Saya share testimoni ye..rujuk testimoni di gambar..

Jika anda berminat nak beri anak anda minuman Mealshaje berkhasiat nie.. Boleh hubungi saya 😊

http://ummihumaira.wasap.my

Tiada ulasan: