Rabu, 11 November 2015

Shaklee Seberang Jaya : Sembuhkan Luka Bersalin Dengan Zinc Complex

Shaklee Seberang Jaya : Sembuhkan Luka Bersalin Dengan Zinc Complex
 
Saya sendiri mengamalkan zinc complex semasa berpantang sebab saya bersalin secara pembedahan (czer)..memang dalam diri takut sangat, ye lah dah tak pernah ada pengalaman pasal bersalin operate ini kan..memang takut n saya jaga betul2..takut terrrrrkoyak..huhu nauzubillah..tapi alhamdulillah parut di perut saya sangat licin dan cantik..hihi (alamakkk terpuji diri sendiri pulak kan)hihi..bukan selalu pon kan nak perasan hihi.. ok masa balik je dari hospital sampai je umah suami dah bekalkan zinc complex dan set berpantang shaklee.. saya suka sangat berpantang dengan set bersalin shaklee..set berpantang shaklee sangat membantu saya dan membuatkan badan saya jadi sihat dan cergas..tak seperti bersalin anak pertama tanpa set bersalin shaklee..masa itu saya sombong lagi tak nak cuba shaklee (padan muka sampai demam kan..sape suruh)huhu..ok bab itu nanti saya cerita di lain hari ya..malam nie saya nak cerita pasal saya amalkan zinc complex semasa saya berpantang.. ok lepas je mandi pagi sebelum sarapan saya akan makan sebiji or 2 biji zinc complex untuk sembuhkan luka czer saya itu..ya saya terus konsisten tapi bila saya tengok luka czer saya cantik dan rata rasa syok sendiri lah kan hehe..tapi masa saya di hospital ramai akak2 dan nurse kata nanti parut czer itu akan jd timbul mcm bantal..Ohhh tidakkkk..itu yang saya paling takut..yelah takut perut tak cantik kan..hihi..tak pe dalam hati kata tunggu lah nanti aku balik aku makan supplement shaklee..hehe.. Sampai je umah memang tak lupa shaklee..huhu..bestttttt sangat..hihi.. Sebenarnya banyak khasiat lain dari Zinc Complex ini bukan untuk sembuhkan luka aje tapi untuk lain-lain.. antaranya sila baca di bawah ya saya dah sediakan :-

Manfaat Dan Kebaikan Zinc Complex Shaklee
 
1) Mengaktifkan 200 jenis enzim : zinc berkebolehan menggabung DNA, RNA dan protin, seterusnya memelihara metabolisma gigi dan pertumbuhan para remaja..
 
2) Membentuk Kolagen : membantu pembentukkan protin dan kolagen untuk pertumbuhan dan perkembangan kulit, kuku dan organ..
 
3) Memperbaiki Diabetes : Membantu pengeluaran insulin, mengekalkan fungsi insulin, seterusnya  memperbaik diabetes..
 
4) Bintik Putih Dikuku : Bintik putih dikuku adalah tanda defisiensi zinc, yang boleh menyebabkan depresi, lemah daya ingatan, mudah sakit, pemulihan luka yang lambat, pemengkakan prostat, anemia, lemah penglihatan atau hilang daya penglihatan..
 
5) Mempertingkatkan Sistem Imun : Membantu pengeluaran kelenjar thymus. Kelenjar thymus mempertingkatkan system imun dengan pengeluaran T-cells untuk menentang kanser dan menghalang infeksi penyakit..
 
6) Mempercepatkan Pemulihan Luka : Mempercepatkan pemulihan luka dalaman dan luaran, pemulihan selepas pembedahan. memperbaiki alergi dan bintik dikulit. Hancurkan zinc dan tabur keatas luka untuk mempercepatkan pemulihan luka..
 
7) Memperbaiki Masalah Prostat : Melindungi kesihatan prostat, memperbaiki dan menyembuh benign prostatomegaly dan keadaan kerap kencing. Kajian menunjukkan pengambilan harian zinc dapat mengurangkan prostatomegaly/pembengkakan prostat dalam kadar 70%..
 
8) Kemampuan Seks Lelaki : Pengambilan zinc untuk jangka panjang mampu memperbaiki kemampuan seks lelaki, impoten, meninggikan kiraan sperma. Zinc yang secukupnya penting untuk keupayaan seks yang bertenaga..
 
9) Ovulasi Wanita : Wanita memerlukan zinc untuk ovulasi. Zinc juga membantu pengucupan uterus mengembalikan daya ketahanannya..
 
10) Memperbaiki Radang Kulit : Kajian menunjukkan pengambilan zinc sebanyak 4-8 tablet akan memperbaiki radang kulit seperti akne dan jerawat..
 
11) Mengekalkan Deria Bau : Untuk Mengekalkan deria bau yang sihat dan sensitive ( rasa dan bau )



Shaklee Seberang Jaya : Zinc Complex Shaklee VS Ikan Haruan
Testimoni Zinc Complex Shaklee

Shaklee Seberang Jaya : Testimoni Zinc Complex Untuk Sembuhkan Luka Bersalin Normal Atau Czer
 
Mengapa perlu memilih Zinc Complex Shaklee??
Mendapat Kelulusan KKM
Tiada Kesan Sampingan
Terbukti Berkesan
Terbukti Selamat
Terbukti Semulajadi

Kepada anda yang berminat untuk dapatkan vitamin kegemaran anda.. Boleh hubungi saya di 012-4500054 atau email kan kepda saya di mimie_zalisha@yahoo.com.my dengan segera dan sertakan sekali details2 yang kat bawah nih ye :-

Shaklee Seberang Jaya : Zinc Complex Shaklee.. How To Order
 
 

Tiada ulasan: