Rabu, 11 November 2015

Shaklee Seberang Jaya : Set Menyusu Shaklee (Set 3M merupakan : Penyusuan Paling Laris?)

Shaklee Seberang Jaya : Set Menyusu Shaklee (Set 3M merupakan : Penyusuan Paling Laris?)
 
Susu Ibu..merupakan susu Terbaik untuk anak kita.. Ibu- ibu sekarang telah mula sedar bertapa pentingnya Penyusuan susu Ibu... Pelbagai produk telah dihasilkan bagi membantu para ibu-ibu untuk manambahkan susu badan..Salah satu Produk yang Paling Terkenal dan sering dikaitkan dengan susu ibu adalah PRODUK SHAKLEE..yang mengandungi set- set yang dapat membantu ibu-ibu di luar sana..Yang mengalami  masalah "SUSU BERKURANGAN"..Salah 1 set yang Paling mendapat  sambutan ramai..iaitu SET TRIPPLE M :-
 
KENAPA SET 3M??
✔ Mempercepatkan penghasilan susu ibu..
✔ Meningkatkan penghasilan susu ibu..
✔ Badan terasa lebih sihat dan bertenaga..
✔ Tidak mudah letih dan cergas sepanjang hari..
✔ Susu pekat (hind milk) mudah terhasil, jadi bayi akan mudah kenyang & kurang meragam..
✔ Menganjalkan payudara dan mencantikkan kulit ibu..
✔ Mangatasi masalah keputihan dan 'kering ketika bersama' kerana alfalfa bertindak seperti kacip fatimah..
✔ Mengatasi masalah sembelit..
✔ Membantu mengurangkan stress dengan pengambilan B-complex..
✔ Vitamin-c membantu meningkatkan sistem imun tubuh ibu dan anak..
 
KEBAIKAN SETIAP VITAMIN YG ADA DIDALAM SET INI :-
 
1) VITALEA : Multivitamin yang sangat lengkap dengan zat besi..Penting untuk pembinaan sel darah, supaya ibu tidak pitam dan anak membesar dengan sihat..
 
2) B-COMPLEX : Ia lengkap dengan biotin dan folic acid yang sangat perlu untuk pembentukan sel darah merah yang sihat dan secara langsung membantu anak membesar dengan sihat..Si ibu akan turut rasa lebih tenang dan mudah mengawal tekanan perasaan..
 
3) VITAMIN C : Perlu untuk peningkatan sistem imun oleh tubuh..Mamandangkan ia adalah vitamin yang larut air, ia mudah musnah apabila kita berpeluh, terdedah dengan matahari dan apabila kita stress.. So pengambilan vitamin C sangatlah penting..
 
4) OSTEMATRIX : Adalah kalsium , magnesium dan lengkap dengan Vitamin D..Tanpa vitamin D yang mencukupi ia boleh mengganggu penyerapan zat kalsium itu sendiri..Ianya juga bukan hanya dari kalsium karbonat semata-mata dan ini adalah sangat bagus kerana mengurangkan risiko batu karang dan sembelit..Kalsium perlu bukan hanya untuk gigi tetapi untuk pembinaan sel darah . Sebab itu apabila badan kurang kalsium, ianya akan diambil dari tulang dan ini akan memberi risiko kepada ibu yang mengandung dan menyusu kekurangan kepadatan tulang dan akhirnya mendapat risiko osteoporosis iaitu kerapuhan tulang.
 
5) ALFALFA : Mengecutkan Rahim, membanyakkan susu ibu, mgnurangkan sakit sendi, membuang toksin**Awas jika anda ada alergi alfalfa, penyakit autoimune & SLE, anda TIDAK BOLEH mengambil alfalfa..
 
6) ESP(Energising Soy Protein) : Protien adalah binaan asas kepada sel..Seluruh tubuh kita terbentuk dari protien..Memang benar protien boleh di dapati dari ayam, daging, telur dan sumber kekacang namun sangat sukar kita nak pastikan kita boleh mendapat 9 essential asid amino yang sangat penting tetapi tidak boleh dibuat oleh badan..Selain itu pengambilan sumber protien yang berlebihan dari makanan harian turut mendedahkan kita dengan risiko lemak/ kolestrol. Keperluan protien yang mencukupi membantu penghasilan susuibu dengan kadar cepat dengan syarat ibu memenuhi 3 syarat penyusuan..
# Memadai 1-2 sudu besar ESP*sehari semasa mengandung dan boleh diteruskan dalam penyusuan..
Mengapa perlu memilih Set Penyusuan Shaklee??
 
 Testimoni Menyusu Shaklee
 

Testimoni Menyusu Shaklee 3M


Mengapa Mesti Memilih Set Menyusu 3M Shaklee??
 
Mendapat Kelulusan KKM
Tiada Kesan Sampingan
Terbukti Berkesan
Terbukti Semulajadi
Terbukti Selamat
 


Kepada anda yang berminat untuk dapatkan vitamin kegemaran anda.. Boleh hubungi saya di 012-4500054 atau email kan kepda saya di mimie_zalisha@yahoo.com.my dengan segera dan sertakan sekali details2 yang kat bawah nih ye :-


2 ulasan:

Yati adam berkata...

Blog yg comel... info yg menarik... tahniah dear

Yati adam berkata...

Blog yg comel... info yg menarik... tahniah dear