Ahad, 3 Julai 2016

Shaklee Penaga : ESP Shaklee?? Hebat sangat ke?

Shaklee Penaga : ESP Shaklee?? Hebat sangat ke?

Anda pernah dengar ESP shaklee?? Pernah rasa?? Sedap tak??

Tak nak taip panjang2 lah..saya tunjukkan testimoni je lah ye :-)

Testimoni Pengguna ESP Shaklee :-

Kenapa ESP Shaklee Menjadi Pilihan Saya??

Che wan memang suka soya dan boleh dikatakan penggemar soya la. Soya selalu dikaitkan dengan kecantikan kulit. Kalau dulu2, selalu dengar, kalau minum soya kulit jadi cantik, cerah dan gebu👰👰👰👰

Tapi tak sangka pulak, soya yang jadi feveret dan yang terjual di pasaran kebanyakannya soya gmo. Maksudnya, yang telah dimodifikasi dan bukan 100% natural.

Lepas kenal ESP, secara jujurnya saya mula tak minum soya biasa, kecuali terpaksa. Makanan lain yang mungkin ada gmo pun saya elakkan. Gmo ni bahaya, dan pengambilan dalam jangka masa panjang akan menjejaskan kesihatan.

Beberapa sebab saya suka sangat2 kat ENERGIZING SOY PROTEIN SHAKLEE (ESP) ialah...

1. Membekalkan tenaga seharian. Memang betul2 energetik bila amik esp. Tak boleh duduk diam.

2. Meningkatkan penghasilan dan pengeluaran susu ibu serta menjadikan bayi saya cepat kenyang

3. Mengenyangkan iaitu memberikan rasa kenyang sehingga 8 jam dan boleh menurunkan berat badan. Sekarang dah selim! Hehehe

4. Mencantikkan kulit muka, terutamanya mengecilkan pori wajah. Dan yang paling perasan, masalah kulit kering tiada, dan jerawat payah nak tumbuh.

5. Masa bulan Ramadhan, memang best ambil esp sebab x ganggu pengeluaran susu, malah mantain je. Kenyang sampai berbuka.

6. Masalah gastrik dah takde !

Ini adalah apa yang che wan rasa selepas amalkan hampir 4 tahun ESP ni, alhamdulillah. Memang tak cuba yang lain dah. Bukan pilihan che wan je tau..cust2 che wan , puji esp ni best sangat! Rugilah sape tak cuba. K

Haaaa besttt tak? Besttt kan?? Anda nak cuba? Bolehhhh.. Cepatt2 hubungi saya tauuu :-)

Tiada ulasan: