Ahad, 3 Julai 2016

Mini B.O.T.G Penang Anjuran Master Norita Dan Master Mohd Naquib

Mini B.O.T.G Penang Anjuran Master Norita Dan Master Mohd Naquib

Assalamualaikum..lamanya saya tak mengupdate kat sini kan..hihi..

Ok..19hb June 2016 hari tue saya mengahadiri kelas B.O.T.G - Business On The Go Anjuran Master Norita Dan Master Mohd Naquib.. Kelas tue di ajar demo vitamin shaklee antaranya Vitamin C, Vitalea, Basic H, Lecithin dan Ostematrix.. Besttt sangat yang penting dapat ilmu yang sangat luar biasa.. Demo tue 3 minit aje..

Alhamdulillah saya di pilih oleh Allah untuk menyertai Kelas B.O.T.G tue.. Banyak ilmu yang saya dapat.. Ilmu business saya dapat, ilmu agama pon saya dapat.. ya saya sangat rasa bertuah apabila menjadi sebahagian dari keluarga shaklee.. sangat2 beruntung kerana saya di pilih oleh Allah swt..

Anda nak sihat dan anda nak poket anda sihat? Terutama suri2 rumah?? Pada suri rumah yang ada kelapangan yang sentiasa ada di rumah yang tak ada buat apa2 tue..mari saya ajarkan bagaimana menjadi suri rumah yang berjaya.. Saya mempunyai Master yang hebat iaitu Master Norwina yang banyak beri tunjuk ajar.. Ya, itulah guru saya yang tahu akan tanggungjawabnya untuk mendidik saya supaya berjaya mcm beliau.. Anda nak kami didik anda begitu?? Boleh..sangat2 di alukan.. saya mencari suri rumah yang nak bantu suami dan sentiasa poketnya sihat ;-).. Kami sedia membantu..

Jangan lupa teks saya ya di 0124500054

Tiada ulasan: