Jumaat, 20 November 2015

Shaklee Seberang Jaya : Sinarilah Mata Dengan Caratomax

Shaklee Seberang Jaya : Sinarilah Mata Dengan Caratomax

Assalamualaikum dan selamat malam.. Malam ini baru lah nak update blog sebab semalam tak kesempatan nak kemas kan kedai online saya ini hehe.. ok malam ini saya nak share sket pasal caratomax ini ha..yang famous kat shaklee sapa yang dah cuba mesti dah tau khasiat caratomax ini kan..

Pengalaman saya sendirilah al-kisahnya berbunyi begini..anak kesayangan saya yang no.2 dah patahkan cermin mata saya jadi memang saya bertekak tak nak pakai lagi cermin mata..dan saya nak cuba amalkan caratomax ini secara konsisten.. Alhamdulillah tak sampai sebulan saya makan caratomax penglihatan saya dah semakin pulih..saya akan terus amalkan caratomax ini sampai mata saya kembali seperti sedia kala..

Shaklee Seberang Jaya : Sinarilah Mata Dengan Caratomax

Nie lah bahan2 yang ada di dalam Caratomax Shaklee :-
1) Rumpai Laut..
2) Tomato Bukan GMO..
3) Biji Anggur..
4) Pot Marigold..
5) Epal..
6) Strawberi..
7) Minyak Sawit..
8) Fava D'anta..
9) Brokoli..
10) Ubi Kentang..
11) Cantaloupe..
12) Karot..

Agak2 mampu tak kita nak makan bahan2 di atas setiap hari?? Kalo saya memang tak termampu sebab banyak sangat kan.. Nak cepat dan mudah just telan je Carotomax.. Senang kan?hehe

Caratomax ini bukan saja untuk mata tapi baik juga untuk kulit dan lain2 khasiat :-

Mengapa mesti memilih Caratomax Shaklee??
Mendapat Kelulusan KKM
Tiada Kesan Sampingan
Terbukti Berkesan
Terbukti Semulajadi
Terbukti Selamat
 
=============
CARA ORDER :
=============
 
Call/SMS/WhatsApp/Taip Ke 012-4500054
COD Shaklee Seberang Jaya, COD Shaklee Penaga,
COD Shaklee Butterworth, COD Shaklee Kepala Batas,
COD Kota Kuala Muda..
 
PM kami disini --)
 
 
 
Kesihatan Adalah Anugerah
 
JANGAN LUPA sertakan sekali details yang kat bawah ini ye :-

Shaklee Seberang Jaya : How To Order

Tiada ulasan: