Jumaat, 20 November 2015

Shaklee Seberang Jaya : Ikhtiar Dengan Set Kesuburan Suami Isteri

Shaklee Seberang Jaya : Ikhtiar Dengan Set Kesuburan Suami Isteri

Setiap pasangan yang berkahwin inginkan kehadiran cahaya mata untuk sinari keluarga bahagia kan?? Rezeki anak kita sebagai manusia tak dapat nak diduga bila Allah akan berikan pada kita..ada yang lambat ada juga yang cepat..itu semua kerja Allah swt..

Kita sebagai hambanya tak boleh berputus asa untuk berusaha dan berdoa kan??

Bagaimana nak usaha?? Salah satunya memakan supplement shaklee..Shaklee ada set kesuburan suami & isteri ke?? Ya, Shaklee ada set untuk Kesuburan Suami Isteri..

Shaklee Seberang Jaya : Set Kesuburan Suami Isteri

Untuk Suami
1) Zinc : Membantu pembentukkan hormon testosterone. Ia mengekalkan jumlah air mani serta memberi tenaga kepada sperma supaya lebih aktif untuk menuju ke ovum.. Zinc juga membantu mengekalkan keinginan seksual yang tinggi kepada suami..

2) Vitamin E : Sangat bagus meningkatkan daya seksual suami isteri.. Ia membantu menghasilkan sperma dan melindungi sperma daripada rosak serta membantu suami yang sering mengalami masalah pancutan pra-matang..

Isteri
1) GLA Complex : Bagus bagi wanita yang mengalami masalah haid tidak teratur dan membantu mengekalkan sperma berada didalam rahim dengan lebih lama..

2) ESP : Untuk membantu dinding rahim dan sistem hormon wanita dalam keadaan sihat.. Ia berperanan membina sel, di mana sel yang sihat memudahkan perlekatan telur semasa proses persenyawaan..

Dengan memakan Set kesuburan itu bukan hanya bergantung pada supplement saja ya tapi sentiasa lah berdoa pada pencipta.. InsyaALLAH mudah2an di beri rezeki dan dikurniakan anak..
Testimoni Set Kesuburan Shaklee


Shaklee Seberang Jaya : Testimoni Set Kesuburan

Mengapa mesti memilih Caratomax Shaklee??
Mendapat Kelulusan KKM
Tiada Kesan Sampingan
Terbukti Berkesan
Terbukti Semulajadi
Terbukti Selamat
 
=============
CARA ORDER :
=============
 
Call/SMS/WhatsApp/Taip Ke 012-4500054
COD Shaklee Seberang Jaya, COD Shaklee Penaga,
COD Shaklee Butterworth, COD Shaklee Kepala Batas,
COD Kota Kuala Muda..
 
PM kami disini --)
 
 
 
Kesihatan Adalah Anugerah
 
JANGAN LUPA sertakan sekali details yang kat bawah ini ye :-
 
 

Tiada ulasan: