Sabtu, 6 Mei 2017

Shaklee Seberang Jaya : Set Penyusuan Shaklee

Ramai ibu-ibu yang stress jika susu badan drop?? Baby pon selalu meragam tidak puas menyusu dan tidak kenyang..

Jangan risau, Shaklee mempunyai set penyusuan ibu untuk membantu ibu-ibu di luar sana..

Di dalam set penyusuan ibu shaklee nie terdapat 3 vitamin iaitu :-

1) ESP..
2) Alfalfa..
3) Ostematrix..

Shaklee Seberang Jaya : Set Penyusuan Shaklee

ESP

ESP adalah milk booster dan membantu susu ibu menjadi lebih pekat dan berkrim..
Membantu memberi ransangan untuk menghasilkan susu sebaik proses kelahiran kerana kebanyakan ibu-ibu mengalami masalah tiada susu pada hari 1-3 selepas kelahiran bayi..

ESP juga adalah energy booster kepada ibu-ibu yang menyusukan bayi kerana ibu perlu berjaga malam untuk menyusukan bayi dan akan menyebab ibu kurang tidur dan letih.. Ianya akan membantu para ibu kekal bertenaga dan pastinya susu akan lebih meriah..

ESP sebagai supplement tambahan untuk para ibu dan tidak hanya bergantung kepada nasi semata-mata kerana dengan secawan ESP para ibu aman berasa kenyang..

ALFALFA COMPLEX

Mengandungi 1001 khasiat juga membantu meningkatkan imunusasu dan ia sangat membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu..

Membantu perkumuhan (lebih lawas) dan membuang angin dalam badan, secara automatik kesan baik pada baby susah nak lena kembung perut..

Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis, pewarna, bahan pengawet tambahan, fungsisid, bakteriosid, hormon-hormon sintetik, pengawal atur tumbesaran atau bahan-bahan kimia dan ianya amat bagus untuk bayi..

Para ibu yang bersalin akan kehilangan tenaga.. Alfalfa bagus sebagai pengganti jamu untuk menjalani proses berpantang kerana membantu mengatasi masalah sakit-sakit sendi dan sengal-sengal badan..

OSTEMATRIX

Umum sedia maklum bahawa ostematrix adalah sumber kalsium.. Ianya membantu mencegah osteoposis kerana dengan pengambilan 4 biji sehari cukup untuk menampung keperluan kalsium..
Para ibu yang menyusukan bayi akan kehilangan banyak kalsium sekiranya mereka tidak mengambil sebarang susu atau kalsium.. Ini akan menyebabkan sakit-sakit badan, gusi berdarah, gigi reput, kejang kaki dan kebas-kebas tangan dan kaki..

Sangat membantu dalam sistem penghadaman dan mengelakkan para ibu mengalami sembelit semasa tempoh berpantang..

Dengan pengambilan kalsium yang cukup, tekanan darah berada tahap yang normal.. Kelancaran saraf dan pengecutan otot memerlukan kalsium yang mencukupi dan para ibu tidak merasa letih untuk menyusukan bayi..

MENGAPA MESTI MEMILIH SUPPLEMENT SHAKLEE??

✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Mempunyai LandMark Studies

Jika berminat boleh hubungi saya ya ;-)

Terima Kasih kerana sudi membaca.. Semoga kalian di rahmati ALLAH swt ;-)

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dulu ada customer lepas bersalin order alfalfa untuk susu meriah. Syukur dia berjaya. Saya cadangkan esp + alfalfa tapi kurang budget.

Fingo_Fighter berkata...

Set menyusu shaklee mmg banyak membantu - ibu menyusukan dua anak☺