Jumaat, 26 Mei 2017

Shaklee Penang : Vivix Shaklee VS Perokok

Katakan Tak Nak Merokok

Nak tau macam mane perokok tegar boleh berhenti lepas ambil VIVIX? 

VIVIX mendetoxkan nikotin dari dalam darah, organ, otak dan lain2. Bila nikotin berkurangan so rasa ketagih mencari nikotin tu pun akan hilang.

Orang merokok ni ada satu feeling bila hisap rokok, oleh sebab itu bila dia berhenti merokok otak dia rasa lain macam dan seolah olah akan seperti terpanggil-panggil untuk hisap rokok balik supaya dapat feeling tu semula..

TETAPI VIVIX menukarkan feeling syiokkk PEROKOK berkenaan menjadi sebaliknya (ada yang rasa macam tawar, pahit) so VIVIX ni memang akan menukarkan rasa rokok tu jadi lain jadi teruk sangat sampai PEROKOK tegar stopp teros merokok..

VIVIX mengurangkan simptom withdrawal bila berhenti merokok. Simptom withdarawal sememangnya teruk, sebab itu orang yang berhenti merokok secara tiba-tiba, dia kena macam-macam penyakit. Senang cakap, badan 'terkejut' dengan keadaan yang dia tidak biasa (tiada sumber nikotin dalam badan).. Insya-Allah dgn Vivix boleh redakan kejutan tu..

InsyaAllah VIVIX memang boleh membantu PEROKOK TEGAR berhenti merokok..

Cegah lah dari sekarang sebelum memudaratkan kesihatan pada masa akan datang.. Jangan cakap effectnya belum ada pada diri anda sekarang, actually slow-slow rokok ni dah merosakkan organ-organ dalaman anda..

TESTIMONI VIVIX SHAKLEE

Shaklee Seberang Jaya : Testimoni Vivix Hilangkan Ketagihan Merokok

MENGAPA MESTI MEMILIH SUPPLEMENT SHAKLEE??

✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Selamat
✔ Mempunyai LandMark Studies

Jika berminat boleh hubungi saya ya ;-)
Terima Kasih kerana sudi membaca.. Semoga kalian di rahmati ALLAH swt ;-)

1 ulasan:

Fingo_Fighter berkata...

Vivix benar2 banyak membantu perokok. Awesome