Ahad, 2 April 2017

SHAKLEE SEBERANG JAYA : NIGHT CREAM NUTRIWHITE MERAWAT KULIT SEMASA TIDUR

Assalamualaikum.. korang dah tido ke?? Kalau belum meh sini nak share sket hihi..

Korang nak tau, sekarang nie kan saya mesti tak sabar nak tunggu malam.. yelahh tak sabar nak pakai cream malam nutriwhite shaklee 😂😂

Saya baru je berjinak2 n bercinta dengan night cream nie sebab sebelum nie dengar je orang bercerita.. ramai sangat yg bagi feedback positiv yang night cream nie sangatttt besttt.. so apalagi, daku pon mencuba la..

Hari petama pakai tue kulit rasa sejuk, yang paling besttt bila apply kat muka rasa ringan gilerr..tak rasa macam pakai cream pon.. tido sampai pagi korang nak tau bila pegang kulit je rasa sejuk macam baru lepas keluar dari peti sejukkk hehe.. lepas tue jadi lembut dan lembapp..

Asalnya dulu kulit saya nie memang terukk..macam2 tempek kat muka nie, sekarang baru rasa perittnya bila kulit tak cantikk :-(.. tapi alhamdulillah saya jumpa dengan nutriwhite nie.. dia merawat sedikit demi sedikit.. bahan semulajadi nie dia lambat n ambil masa yang lama untuk merawat..so memang kena sabar.. orang yang tak sabar saya tak syorkan.. sebab shaklee bukan jenis semggu or sebulan pakai dah gebuss gebass.. kalau kulit teruk memang makan tahun ia merawat so kena sabarrrrr 😊

Nak cuba ke night cream nie?? Jommm la saya pakai besttt nie 😙.. Nak cuba pm@wasap je ye 012-4500054

MENGAPA MESTI MEMILIH NUTRIWHITE SHAKLEE??

✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat

Jika berminat boleh hubungi saya ya ;-)

Terima Kasih kerana sudi membaca.. Semoga kalian di rahmati ALLAH swt ;-)

Tiada ulasan: