Jumaat, 14 April 2017

SHAKLEE SEBERANG JAYA : ESP SHAKLEE PELIK

Assalamualaikum, selamat petang ;-)
Jom hari nie nak cerita pasal ESP Shaklee yang Hottt Superrrr Duperrrr ;-)..

Shaklee Seberang Jaya : Faedah ESP Shaklee

Faedah ESP Shaklee memang banyak.. 

Antaranya :

1. KEKAL MUDA : Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain.. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga..

2. HORMON BERASASKAN TUMBUHAN SEMULAJADI : Kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita.. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolestrol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung..

3. MEMULIHKAN FUNGSI PROSTAT LELAKI : Genisten dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak.. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser.. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat..

4. KULIT BERSERI DAN ANJAL : Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-kelembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut..

5. PEMBERI TENAGA SEGERA : Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gelaja yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan dan lain2..

6. MEMULIHKAN PIGMENTASI : Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi , freckles..

TESTIMONI ESP SHAKLEE 

Shaklee Seberang Jaya : Testimoni Esp Shaklee

MENGAPA MESTI MEMILIH SUPPLEMENT SHAKLEE??

✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat

Jika berminat boleh hubungi saya ya ;-)

Terima Kasih kerana sudi membaca.. Semoga kalian di rahmati ALLAH swt ;-)

Tiada ulasan: