Isnin, 13 Februari 2017

SHAKLEE SEBERANG JAYA : HERB LAX MENYELESAIKAN MASALAH SEMBELIT

Assalam.. selamat malam.. dah tido ke? Ke dah bermimpi sampai ke london?hehe..

Ok..tengok tajuk besttkan?? Testimoni sembelitt.. haa sembelit la satu penyiksaan ya amat..

Customer saya nie lelaki tau, encik nie mengalami masalah sembelit yang tak membuang selama hampir 2 minggu..cuba bayangkan perut tue tak selesa kan..

Hari isnin saya poskan.. selasa sampai pada customer tue.. malam hari selasa dia menelan beberapa biji herb lax.. Hari keesokkannya, Alhamdulillah dia membuang dgn jayanya.. haaa badan pon tak lengguh2 dah..tue haa ada testimoni gambar di bawah tue kan..tengok ler ;-)

Saya bersyukur dan berpuas hati kerana dapat membantu customer saya itu selesai masalah sembelit.. Alhamdulillah ;-)

Apa yang bestt sangat dengan Herb Lax Shaklee nie?
Herb lax nie membantu mencuci kerak2 najis yang tersumbat dan yang terbiar lama, ia mampu membantu menyelesaikan masalah sembelit.. sangat bangus jika di ambil seminggu sekali atau dua kali seminggu..

MENGAPA MESTI MEMILIH HERB LAX SHAKLEE??

✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat

Jika berminat boleh hubungi saya ya ;-)

Terima Kasih kerana sudi membaca.. Semoga kalian di rahmati ALLAH swt ;-)

1 ulasan:

Fingo_Fighter berkata...

Herblax bagus utk detox. Klu yg nak kurus tu sesuai sangat ambik ne