Isnin, 28 November 2016

SHAKLEE SEBERANG JAYA : JAMU MODEN ADA HARGA ISTIMEWA

JAMU MODEN ADA HARGA ISTIMEWA

Manusia di dunia dah guna Alfalfa nie sejak 2500 dahulu tau..sebabnya Alfalfa adalah makanan yang paling kaya dengan pelbagai nutrisi dan zat galian tidak terdapat di dalam buah-buahan&sayuran. Ia kaya dengan:

1) Protin
2) asid amino
3) klorofil
4) serat
5)15 zat galian
6)10 vitamin
7) 8 enzim dan fitokimia
8)10 biji alfalfa menyediakan nutrisi yang menyamai segelas susu.

Untuk yang ada masalah alahan seperti resdung dan kerap bersin diwaktu pagi mcm saya 6 tahun lepas cuba la Alfalfa sb sangat bagus untuk membantu masalah resdung . Alfalfa juga baik untuk kesihatan rahim dan dalaman wanita.

Tips saya:
Alfalfa mesti diambil secara konsisten dengan air putih yang mencukupi, Insya allah saya juga gunakan sebagai detoks untuk menyingkirkan toksin-toksin yang lama terkumpul yang membolehkan badan menjadi lemah dan lesu.

1 botol kecil Alfalfa=330 biji
1 botol besar Alfalfa=700 biji

Nak cuba ambil yang kecil
Nak jimat ambil yang besar.
Sementara ada harga diskaun dan penjimat baik cuba..jimat duitkan ?

Saya hanya berkongsi sesuatu yang baik..

MENGAPA MESTI MEMILIH VIVIX SHAKLEE??

✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat

Jika berminat boleh hubungi saya ya ;-)

Terima Kasih kerana sudi membaca.. Semoga kalian d rahmati Allah swt ;-)

Tiada ulasan: