Sabtu, 19 Mac 2016

Asma Dan Omega Guard Shaklee

Assalamualaikum dan selamat petang.. Lamaya tak kemas2 rumah blog nie hehe..

Ok nak bgtau sedikit sebanyak tentang penyakit asma dan jangan tak tahu Di Shaklee, ada suplemen yang boleh membantu mengurangkan serangan asma..

Terdapat kajian yang mendapati pengambilan asid lemak Omega-3 serba sedikit membantu mengatasi penyakit asma.. Asid lemak Omega-3 bersifat antiradang.. Kerana itu ia sangat baik diambil oleh mereka yang mengalami masalah berkaitan keradangan, seperti asma (radang pernafasan)..

Omega Guard Shaklee adalah minyak ikan terbaik di dunia yang lengkap dgn 7 jenis asid lemak omega 3 yg perlu oleh badan iaitu DHA, EPA, HPA, ETA, SDA, DPA..

Badan kita tak mampu menghasilkan asid lemak perlu ni utk proses metabolisme,etc.. Jadi kena dapatkan dari sumber makanan dan suplemen EPA..

Antara manfaat Omega Guard Shaklee ini adalah ia boleh :

1) Meningkatkan sistem imun tubuh dan sangat bagus untuk kesihatan
2) Membantu menyihatkan paru-paru
3) Mengurangkan demam, bronkitis

Bersama Omega Guard, Meal Shakes juga adalah perlu sebagai pelengkap keperluan nutrien dalam badan terutamanya kanak-kanak..

Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik..

Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu..

Antara manfaat Meal Shakes ini adalah ia boleh :

✔Menyokong sistem imun dalam badan
✔Mengekalkan kesihatan secara keseluruhan
✔Memberikan tenaga

Haaa best ke bestt? Ehh sebelum terlupa bulan oktober nie bulan promosi omega tau..sekiranya anda ingin miliki omega shaklee dgn harga berbaloi2 jangan lepaskan peluang ini tau..Laju2 boleh call / wasap 0124500054 


Tiada ulasan: