Ahad, 15 November 2015

Shaklee Seberang Jaya : Testimoni Vitamin C Chewable Lembabkan Kulit

Shaklee Seberang Jaya : Testimoni Vitamin C Chewable Lembabkan Kulit
 
Assalamualaikum dan selamat petang buat semua..ok petang nih saya nak sharekan testimoni sahabat karib saya sendiri..dulu kulit muka dia jenis yang kering..masa saya call dia pon dia ada cerita kulit muka dia jenis kering dah tak tahu nak pakai dan makan apa.. saya suggest dulu vitamin c chewable shaklee sebab harga mampu milik dan murah..boleh juga dia bagi pada anak2 dia menguyah kan.. ok baru2 nie dia istiqamah makan vitamin c chewable..kunyah2 kulit lembam..alhamdulillah syukur sangat..saya cuba suruh dia terus konsisten untuk mendapat hasil yang lebih terbaik..syukur alhamdulillah..
 
Testimoni Vitamin C Chewable Lembabkan Kulit
 
 
Mengapa mesti memilih Vitamin C Chewable Shaklee??
Mendapat Kelulusan KKM
Tiada Kesan Sampingan
Terbukti Berkesan
Terbukti Semulajadi
Terbukti Selamat
 
=============
CARA ORDER :
=============
 
Call/SMS/WhatsApp/Taip Ke 012-4500054
COD Shaklee Seberang Jaya, COD Shaklee Penaga,
COD Shaklee Butterworth, COD Shaklee Kepala Batas,
COD Kota Kuala Muda..
 
PM kami disini --)
 
 
 
Kesihatan Adalah Anugerah
 
JANGAN LUPA sertakan sekali details yang kat bawah ini ye :-
 
 

Tiada ulasan: