Selasa, 17 November 2015

Shaklee Seberang Jaya : Testimoni Herbal Blend Hilangkan Ruam Susu

Shaklee Seberang Jaya : Testimoni Herbal Blend Hilangkan Ruam Susu

Alhamdulillah ini adalah testimoni anak saya sendiri ruam susu di pipi dia hilang selepas 3 hari saya sapu je kat muka dia.. Ruam susu ini dah menjadi seminggu lebih dah tapi saya ingatkan biasa2 saja..makin lama makin menjadi pulak ruam dia itu.. Husband tanya ada sapu tak herbal blend kat pipi dia itu..baru saya teringat ooohh herbal blend start dari itu saya sapu kat pipi dia itu.. saya sapu 3 hari je ruam susu dia itu dah pudar..syukur alhamdulillah..

Shaklee Seberang Jaya : Testimoni Herbal Blend Shaklee

Herbal blend sememangnya sesuai untuk kegunaan seisi rumah.. Sebab itu perlu ada stok herbal blend di rumah..kenapa??senang la kalau ada emergency nak gunakan herbal blend terus je sapukan..meh tgk senarai di bawah..

- Digigit nyamuk atau serangga..
- Ruam lampin / pampers bayi..
- Tumit merekah dan kasar..
- Anak mengalami eczema..
- Kesan terbakar..
- Terkena minyak atau air panas..
- Gatal-gatal disebabkan habuk..
- Losyen mesra alam..
- Kelegaan untuk lutut yang sakit..
- Anak demam pon boleh sapukan seluruh badan..

Testimoni Herbal Blend Hilangkan Ruam

Shaklee Seberang Jaya : Testimoni Herbal Blend


Mengapa mesti memilih Herbal Blend Cream Shaklee??
Mendapat Kelulusan KKM
Tiada Kesan Sampingan
Terbukti Berkesan
Terbukti Semulajadi
Terbukti Selamat
 
=============
CARA ORDER :
=============
 
Call/SMS/WhatsApp/Taip Ke 012-4500054
COD Shaklee Seberang Jaya, COD Shaklee Penaga,
COD Shaklee Butterworth, COD Shaklee Kepala Batas,
COD Kota Kuala Muda..
 
PM kami disini --)
 
 
 
Kesihatan Adalah Anugerah
 
JANGAN LUPA sertakan sekali details yang kat bawah ini ye :-
 
How To Order
 

Tiada ulasan: