Isnin, 3 Ogos 2015

Vitamin B complex

Assalamualaikum dan selamat malam.. ok malam nie saya nak share kan kebaikan b complex yang saya selalu amalkan dalam rutin harian saya.. Ok sebenarnya dulu saya tak suka makan b complex nie,ye lah dengan bau dia yang xmenyenangkan lepas tue saya nie pulak susah sangat nak telan pil2 nie..nak cantik punya pasal saya paksa kan dan gagahkan jugak untuk menelan b complex nie..masa mula-mula dulu siap potong 2 lagi..haha..terukkan saya nak makan ubat? Tapi itu dulu tau sekarang nie pantang jumpa terus je telan..hehe.. ok apa yang saya nampak apabila saya konsisten b complex nie,saya rasa kulit saya dah xnaik jerawat,lepas tue saya dah tak cepat stress n tak cepat marah..kalau marah pon sekejap je..itu lah yg saya nampak perbezaan sebelum dan selepas saya mengamalkan b complex shaklee..

💖KEBAIKAN B COMPLEX SHAKLEE💖

🎀 Mengandungi 8 jenis Vitamin B yang membantu menguatkan jantung,peparu dan organ-organ penting lain.
🎀 Membantu menukarkan makanan kepada tenaga
🎀 Mengurangkan simptom kemurungan & tekanan (Sesuai untuk wanita berpantang)
🎀 "B - For Beauty"

Jika berminat ingin mencuba Vitamin B Complex nie? Boleh la berhubung dengan saya :
☎+6012-4500054 (Hamisah)

Tiada ulasan: