Khamis, 29 Oktober 2015

Shaklee seberang jaya : Testimoni herbal blend shaklee

Shaklee seberang jaya : Testimoni herbal blend shaklee

Hari ini saya nak berkongsi 1 krim ajaib yang saya dah pon guna kan selama 3 tahun. Krim ini memang membantu saya sebagai ibu terutamanya apabila anak saya demam,kulit berparut atau pon ketika mereka terkena gigitan serangga atau pon nyamuk
Kenapa saya sukakan Herbal Blend ini?
1) Krim ini semulajadi di perbuat daripada herba terpilih.
2) Krim ini memberi kesan sejuk pada kulit apabila disapu.
3) Krim ini selamat kerana tiada bahan kimia merbahaya.
4) Sesuai untuk semua peringkat umur
5) Harga yang sangat mampu milik

Berapa harga Herbal Blend Shaklee?
Harga Jualan RM27.50

Mengapa mesti memilih<strong> HERBAL BLEND </strong>

✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
===========
CARA ORDER:
===========
☎ Call/ SMS/WhatsApp/ Taip ke 012-4500054
<strong>COD Shaklee Seberang Jaya, COD Shaklee Penaga, COD Shaklee Penang, COD Shaklee Sungai Petani,COD Shaklee Butterwoth, COD Shaklee Kepala Batas
</strong>
PM kami disini ➜

https://www.facebook.com/hamisahabdulhamid

EMAIL : mimie_zalisha@yahoo.com.my

Kesihatan Itu Anugerah Terindah www.puterikuhumaira.blogspot.com

#shakleekepalabatas #shakleesungaipetani
#shakleepenang
#shakleeseberangjaya
#shakleetasekgelugor #pengedarshaklee
#shakleemalaysia

Testimoni pengguna

Tiada ulasan: